poniedziałek, 25 kwietnia 2016

on-line

Hej!!!
Internet... Internet jest największym złodziejem czasu i póki co chyba nie zamierza zrezygnować z pierwszego miejsca w tej kategorii. Dzięki niemu możemy rozmawiać z przyjaciółmi, nawet gdy są daleko od nas. Płacimy rachunki, robimy zakupy, rejestrujemy się do lekarzy. Czerpiemy też wiedzę oraz zapewniamy sobie rozrywkę. 
Niestety Internet ma też sporo wad, pieniądze wydaje się łatwiej bo ich nie widzimy. Rozmowy wcale nie muszą być szczere, bo pisząc możemy ukryć swoje emocje. I ta wszechobecna kopia, ludzie kopiują, podrabiają i podszywają się pod innych. To moim zdaniem jest najgorsze. No bo jak można przypisać sobie czyjąś prace lub pod swoim imieniem i nazwiskiem publikować zdjęcia innej osoby? 

On-line jestem ja, jesteście i Wy. W sieci są miliony osób, W końcu kto nie ma facebooka nie istnieje, prawda? Na Instagramie jest masa osób, które inspirują, bo mają pomysł na siebie. Dodać do swojego stylu małą domieszkę czegoś co zobaczy się u kogoś nie jest złe. Ale kropka w kropkę robić to co robi ktoś inny jest już przestępstwem.

Udawanie, Internet daje nam taką możliwość. Możemy być inni niż w realnym świecie, ale po co? Czemu miało by to służyć? Uważam, że Internet daje nam szanse na szersze pokazanie swojej osoby, na pokazanie światu że mam pomysł na siebie. Warto pokazywać że jest się jedynym w swoim rodzaju.
I tego Wam wszystkim życzę!!! Pokażcie że jesteście wyjątkowi, że macie pomysł na siebie.
Buziaki i miłego tygodnia, mam nadzieję, że rozweseliłam wam chociaż trochę ten poniedziałek.











5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kochana, jak zwykle ujmie wszystko co ma w głowie najlepiej. Sorki za usuwanie ale próbuje ogarnąć telefon Xd buziaki

      Usuń
    2. Kocham Cię bardzo mocno :-*

      Usuń
  2. Ja jestem uzależniona od internetu :/
    Cudowny ootd :)
    Zapraszam do mnie :
    http://gooodfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń