czwartek, 5 maja 2016

April 2016

Hej!!!
Znowu to samo, kolejny miesiąc zleciał w zastraszającym tempie. Dni zlewają się ze sobą i tylko pogoda za oknem przypomina mi o tym że mamy już wiosnę! W kwietniu jak zwykle nic ciekawego się nie wydarzyło, głównie uczę się i poprawiam oceny, bo koniec roku już niedługo!!! W tamtym miesiącu udało im się zrobić małe zakupy ubraniowe i kosmetyczne z racji wielkich promocji w Rossmannie. Kupiłam same potrzebne rzeczy, więc nie jest tak źle. Zdałam też sobie sprawę z tego że mam ciut za dużo produktów do ust i sama nie wiem co mam z tym faktem zrobić hehe, 
Odnalazłam swoje rolki i postanowiłam na nich trochę pośmigać, w kwietniu było różnie raz pogoda super innym razem ciągle padało i niestety nie mogłam jeździć. Fajne jest to że mój chłopak też kupił sobie rolki i od czasu do czasu będziemy mogli pojeździć razem!
Ostatnie dni kwietnia były na tyle ciepłe, że ja największy zmarzluch postanowiłam wymienić moją pikowaną kurtkę na skórę. To znak że musiało być naprawdę ciepło!
Razem z moją przyjaciółką wybrałyśmy się na miasto i zaszłyśmy do nowej lodziarni w Stargardzie "Mania lizania", okazuje się że mają tam mega smaki. Ja skusiłam się na lody o smaku świeżego ogórka z natką pietruszki, co dziwne był naprawdę dobry. Smakował jak mizeria z takiego świeżego słodkiego ogórka prosto z działki. Szczerze polecam.
A to zdjęcie plakatu, który wisiał w Szczecinie i bardzo mi się spodobał ze względu na śliczne pastelowe kolory! I to by było na tyle, buziaki.


1 komentarz: