poniedziałek, 8 lutego 2016

January/2016

Hej!
Pomyślałam sobie, że będę robić takie podsumowanie miesiąca. Można to nazwać takimi jakby ulubieńcami, ale nie będą to produkty, a przynajmniej nie w styczniu. Ma to być coś w rodzaju streszczenia całego miesiąca, zwłaszcza że 2016 rok zaczęłam z przytupem!!!

W trzeci weekend miesiąca wybrałam się z Damianem i jego kolegą do kina i niby nic nadzwyczajnego, ale była to moja pierwsza wizyta w kinie na horrorze! Ja jestem ogromną miłośniczką horrorów i chociaż boję się okropnie i na wszystkich straszniejszych momentach zamykam oczy to uwielbiam ten dreszcz emocji. Więc oglądanie Lasu samobójców w kinie było dla mnie niesamowitym przeżyciem. Film sam w sobie jest dość ciekawy, w sumie nie jakoś bardzo straszny. Ja osobiście polecam!!!
              

22 stycznia będzie pamiętnym dniem nie tyle dla mnie co właśnie dla Damiana. Właśnie w ten dzień odbyła się jego studniówka. To była chyba najlepsza impreza na jakiej byłam, świetnie się bawiliśmy i będę to wspominać bardzo miło. Moja studniówka za rok i mam nadzieję że będzie równie niesamowicie.



I ostatnią imprezą na jakiej byłam w styczniu są osiemnaste urodziny mojej koleżanki Darii. Było to kolejne udane wyjście. Naprawdę cieszę się za zaproszenie i jeszcze raz wszystkiego najlepszego kochana <3
Z tego wyjścia mam akurat tylko dwa zdjęcia bo zamiast siedzieć z nosem w telefonie wolałam się dobrze bawić!!!

Ostatnią rzeczą, dla mnie najważniejszą jest przefarbowanie się na rudo!!! Naprawdę marzyłam o tym już od dawna ale musiałam to odkładać przez kondycję moich włosów. No i mama fryzjerka bardzo nie chciała żebym została łysa xD Powiedzcie jak Wam się podobam w rudym!

I ogólnie to zapraszam na mojego Instagrama: @takawariatka i na Snapa: sylwiuszka12

4 komentarze:

  1. miałaś prześliczną sukienkę na studniówce :) ja do swojej mam jeszcze daleko. Też marze o rudych włosach ale nie wiem czy się na to odważę. Tobie w rudych jest ślicznie! pozdrawiam :)
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, a jeżeli chodzi o rude włosy to ja najpierw zrobiłam sobie pasemka żeby zobaczyć czy będzie dobrze wyglądać. Teraz nie wyobrażam sobie siebie w innych włosach <3 również pozdrawiam

      Usuń
  2. Jejku zostałam nawet wspomniana ale zaskoczenie. Jeszcze raz ogromnie dziękuję, kolejna dawka wspomnień; co wiesz uwielbiam najbardziej #Love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #loveyou Twoje urodziny rozpoczęły sezon osiemnastek i to w wielkim stylu

      Usuń