poniedziałek, 7 marca 2016

February 2016

Dni mijają mi coraz szybciej, nie mogę się nawet dobrze ogarnąć, a już mamy marzec, więc czas na podsumowanie lutego. Ten miesiąc był zdecydowanie pełny miłości i jedzenia pączków!!! Jeżeli chodzi o mnie to w tym roku w tłusty czwartek zjadłam tylko jednego pączka :( niestety w ten dzień miałam jakiś atak choroby i zaniemogłam. Oczywiście nadrobiłam to czekoladą w inne dni, hehe.

Przez pierwsze dwa tygodnie lutego miałam ferie, jednak nigdzie nie jechałam i te dwa tygodnie spędziłam na lenistwie. Na szczęście miałam towarzystwo w postaci Damiana, dzięki temu nie nudziłam się tak bardzo<3

 14.02 w tym tym roku obchodziłam nieco wcześniej, bo 10. Z tej okazji dostałam od chłopaka paletkę na cienie z Inglota, genialną kredkę do ust z Golden Rose nr 01 w brązowym kolorze oraz od mamy błyszczyki z marki Pupa w niesamowitym kocim opakowaniu. Są naprawdę urocze!
I szczerze mówiąc to chyba wszystko co działo się w lutym, to był naprawdę miesiąc nudny. Co prawda miały miejsce urodziny mojej koleżanki ale niestety nie mogło mnie tam być :(
A Wam zdarzyło się coś niesamowitego w miesiącu miłości nie tylko do ludzi ale i do pączków? ;)

 Wbijajcie na Instagrama @takawariatka i na Snapchata Sylwiuszka12


1 komentarz:

  1. Ja na przykład ogromnie się cieszę, że luty dobiegł końca i jest coraz mniej dni do wakacji :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń