środa, 9 marca 2016

body

Ten post jest dla mnie dość ważny, może ze względu na temat jaki chcę poruszyć, a może przez zdjęcia. Chciałabym żeby ten post "sam się pisał" jak wtedy gdy siedzę w wannie, jestem zrelaksowana i słowa same się układają w głowie. Jest to niesamowite uczucie, które znika zawsze gdy siadam przy komputerze i usiłuje cokolwiek napisać. Dlatego moje niektóre posty brzmią jak bym nie była w pełni sprawna gdy je pisałam.
Jeżeli chodzi o zdjęcia to wydaje mi się że są one ciut bardziej odważne niż inne zdjęcia na moim blogu, no ale kiedyś musi być ten pierwszy raz ;) Zdaję sobie sprawę z tego że moje ciało nie jest idealne, ale jest moje. Ja sama siebie akceptuje, akceptują mnie moi najbliżsi i jeszcze mówiąc tylko to się dla mnie liczy.

Dla wielu osób ciało i wszystko co jest z nim związane jest tematem tabu, myślą że jeżeli nie będą o tym rozmawiać to tak jakby nie było problemów związanych z ciałem, z seksualnością. A przecież nasze ciało nie powinno być powodem do wstydu. Faktycznie gdzieś po drodze wypracowała się "moda" na chudość i hejt na osoby w większym rozmiarze niż 36. Teoretycznie osoby "większe" w internecie mogą czuć się stłamszone przez mase zdjęć dziewczyn tak chudych że ledwo stoją. Jednak moim zdaniem ciało to ciało i każde piękne. Każdy z nas ma w sobie coś co czyni nas wyjątkowym, czy jest to uroczy pieprzyk z którego jesteśmy dumni, czy urocze dołeczki w policzkach które widać przy każdym uśmiechu. Jest wiele takich rzeczy, które są w nas niepowtarzalne i nawet największy mankament naszej urody może stać się czymś co nas upiększa! 

 Jeżeli chodzi o modę na bycie fit i dbanie o swoją sylwetkę jestem na TAK. I nie chodzi tu tylko o wbicie się w jak najmniejszy rozmiar, chodzi o to żeby dbać o swoje ciało z zewnątrz i od środka. Warto jeść zdrowo, ćwiczyć, spać odpowiednią ilość godzin, bo to wszystko w zaprocentuje w przyszłości, jak to mówią w zdrowym ciele zdrowy duch. Sama muszę przyznać, że odkąd zaczęłam ćwiczyć mam dużo lepsze samopoczucie, a zdrowe posiłki dają mi dużo energii. Ważne żebyśmy pamiętali, że nic na siłę!




 Ciało jest jak płótno, może stać się dziełem sztuki. Dzięki mięśniom i pięknej sylwetce, tatuażom czy po prostu poprzez nasze postrzeganie go właśnie jako sztukę. Jest wiele osób które nie wstydzi się siebie i chętnie pokazuje swoje ciało i jeszcze więcej takich osób, które nigdy by się na to nie odważyły. Ja osobiście lubię oglądać np. Instagramy osób odważnych, takich które w sposób piękny, artystyczny potrafią ukazać ludzkie ciało.
Pamiętajcie, każdy z nas jest wyjątkowy i nigdy nie zmieniajcie się dla nikogo, chyba że dla siebie! A wszystkie zmiany zawdzięczajcie swojej ciężkiej pracy!

fot. @4everfrogi

1 komentarz:

  1. Brak słów; Damian odwalil kawał dobrej roboty. A post, idealny 😍 Buzka 😘

    OdpowiedzUsuń