wtorek, 15 marca 2016

trends for spring

Hej, witajcie
Dzisiaj mam dla was coś czego jeszcze nigdy nie robiłam, a mianowicie mam zestawienie tych (moim zdaniem) najciekawszych trendów na wiosnę/lato 2016. Wiadomo że wszystkich trendów jest jeszcze więcej, ale te wyjątkowo przypadły mi do gustu. Zapraszam do oglądania i piszcie w komentarzu czy wy już zakupiliście swój must have na wiosnę!!!
1. Bomber jacket
Kurtki tego typu podobają mi się naprawdę bardzo mocno. Nadają się zarówno do sportowej jak i bardziej rockowej stylizacji. Jest to rozwiązanie idealne na chłodniejsze wiosenne dni lub letnie wieczory przy ognisku. Te w prześlicznych pudrowych kolorach wspaniale podkreślą nasze wiosenne outfity!!!
Kurtka z napisem na plecach                     Różowa kurtka
2. Pudrowe kolory
Jeżeli o kolorach już mowa to w tym sezonie nie zapomnijcie, ze królują kolory pastelowe. Ubrania i dodatki w kolorach pudrowego różu i baby blue wyglądają genialnie i dodadzą nam słodkiego wyglądu. Ja z pewnością skuszę się na pastelowe paznokcie!


 Torebka listonoszka                        Torba typu city                                Plecak
3.Ubrania w stylu bieliźnianym
Ubrania w tym stylu mogą wywołać wiele kontrowersji, jednak mi bardzo podobają się stylizacje trochę na takiego seksi śpiocha. Może i faktycznie na bieliźnianą sukienkę i bym się nie skusiła ale topy wyglądają bardzo zmysłowo. 
 4. Czapki bejsbolówki
Jest to trend z mojego dzieciństwa. Chyba każdy jako dzieciak biegał z czapką z daszkiem, a jeżeli nie to na pewno mama biegała za nami i ciskała nam ją na głowę. Jest to fajne rozwiązanie, które chroni naszą głowę przed Słońcem oraz daje nam wygląd tumblr girl.
Bordowa czapka                                                     Skórzana czapka
5. Sznurowane dekolty
Jest to trend, który króluje już jakiś czas na Instagramie i moim zdaniem jest bardzo kobiecy. Sznurowania można dopasować do swoich preferencji, a szpiczasty dekolt wydłuża optycznie naszą sylwetkę. Moim zdaniem jako że uwielbiam nosić ubrania włożone w spodnie świetnym rozwiązaniem są body.
Sznurowana koszula           Sukienka          
6. Odkryte ramiona
Jest to kolejny trend rodem z Instagrama. Odsłonięte ramiona jak dla mnie są hitem, wygląda to bardzo dobrze i nawet zwykłe czarne bluzki nabierają charakteru. Jeżeli chodzi o mnie to dziury na ramionach podobają mi się dużo bardziej niż takie topy z odkrytymi ramionami. Ale te z kolei są chyba bardziej dziewczęce. Oceńcie sami!                         

             Bluzka z dziurami                         Bluzka z odsłoniętymi ramionami





 7. Sznurowane buty
Jest to trend można powiedzieć idący w parze z wiązanymi dekoltami. Tylko że tym razem skupiamy się na nogach. Byty są największą miłością kobiet, a te sznurowane sandałki to już na pewno będą miłością aż po grób. Wyglądają bosko do spodni, do sukienek. Z chęcią skusiłabym się na takie szpileczki gdyby nie mój problem z rozmiarem (rozmiar 35 jest wyjątkowo ciężko dostać). No nic zostają mi jeszcze baleriny, które dużo bardziej przypadną pewnie mojemu chłopakowi do gustu niż obcasy ;)
Buziaki moi drodzy i piszcie koniecznie jak podobało Wam się takie można powiedzieć podsumowanie trendów, bo muszę przyznać że mi sprawiło to dużo zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz