środa, 17 czerwca 2015

Wakacje!

Witam, dawno mnie nie było z racji że ostatnie tygodnie były dość zalatane jeżeli chodzi o sprawy szkolne. Naszczęście wszystko udało mi się załatwić po mojej myśli i nieformalnie mam juz wolne!!! Strasznie się ciesze, pierwsza klasa liceum minęła mi strasznie szybko i boje się co to będzie w klasie drugiej. Wiem tyle, że czeka mnie masa nauki, ponieważ zaczynają mi sie rozszerzenia przedmiotów - fizyka, biologia i chemia jakoś 4 lub 5 razy w tygodniu każda. Żyć nie umierać!
Ale teraz staram się o tym nie myśleć w końcu wakacje tuż tuż, a ja nie mam żadnych planow na nie. Moj chłopak jedzie do Anglii pracować, a ja chyba bede zbierać maliny. Malin chociaż nie będę podjadać, nie przepadam za nimi zabardzo. Wrzuce pare zdjęc z telefonu(ale bym chciała inny telefon,ten mnie strasznie denerwuje i się tnie dodatkowo słaby aparat)







Jak ja uwielbiam chmury♥





Wspaniały ciepły okres, mógłby szybko wrócić
Arrr,jestem piratem (z rybim okiem)

I dwa zdjęcia z serii "musze sprawdzić jak wygląda moj makijaż i go poprawić"

A tutaj czekam na Damiana przed jego szkołą i w środku
A wy jakie macie planyna wakacje? Pozdrawiam i życzę słonecznej pogody♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz