czwartek, 4 czerwca 2015

Czerwiec.

Czerwiec jest dla mnie wyjatkowym miesiącem, dzień dziecka, moje urodziny i koniec szkoły, a początek wakacji. 
Urodziny, nigdy ich jakoś nie lubiłam. Peszyło mnie to całe śpiewanie "sto lat" i nie przepadam za życzeniami w stylu "100 lat". Lubie za to rodzinną atmosferę i dobre ciasta. Miło też jest dostać szczere życzenia i trafiony drobiazg, świadczy to o tym, że dana osoba nas zna i to jest wspaniałe uczucie. 
Jeżeli chodzi o mnie to dawno nie robilam urodzin. Jakoś nigdy nie było okazji. Ostatnia imprezę urodzinową miałam w podstawówce na tak zwanych " kulkach", czyli w sali zabaw. 
W tym roku jednak postanowiłam po prostu zaprosić najbliższych na ciasto. Było to dokładnie wczoraj, bo tak się składa, że moje urodziny wypadają trzeciego czerwca. Spędziłam miły wieczór z rodzicami, dziadkami i kuzynostwem. Uważam, że było naprawdę miło. Jeżeli chodzi o prezenty to oprócz pieniędzy dostałam sławne już obiektywy na telefon z Biedronki oraz gre Wiedźmina 2 wersje rozszerzoną na xboxa. Cieszę się strasznie, dzisiaj już od rana maniaczyłam na konsoli. 
Obiektywy też są świetne. Dużo się o nich naczytałam na różnych blogach ale i tak nie spodziewała się takich efektów. Jestem pozytywnie zaskoczona. 
Tak wiec mam już oficjalnie 17 lat ostatni dzwonek żeby się wyszaleć przed osiemnastymi urodzinami. Trzeba korzystać póki nie jest się pełnoletnim. Później będę musiała utrzymać jakiś poziom odpowiedzialności. 


Jak by kto pytał to mam przeprost łokcia xD




Damian bawił się w fotografa. Dziękuje♥

 
Piękne niebo^^
Damian model.
Jedno ze zdjęć robione obiektywem makro.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz