poniedziałek, 3 sierpnia 2015

DDOBinsta konkurs!

Hej^^
Strona Daily Dose of Beauty zorganizowała konkurs na swoją nową ambasadorkę, jestem z tego powodu mega podekscytowana jest to wielka szansa na zrobienie kroku do przodu w moim blogowaniu.

Co to jest DDOBinsta?

Najpierw był to tylko profil na Instagramie, który codziennie wrzucał najlepsze zdjęcia z Instagrama właśnie. Teraz jest to coś więcej. Jest to serwis, który codziennie dostarcza nam najlepszą porcje polskich blogów. Jeżeli jeszcze nie spotkaliście się z ich strona to szczerze polecam (klik).

Trochę o mnie.
Sylwia lat 17, brzmi jak jakaś notka do akt na policyjnych. Takawariatka, czemu? Mam tysiące myśli i pomysłów na minutę. W kilka sekund potrafię wymyślać sobie sposób na życie i zmienić go jeszcze kilkukrotnie. Zrobię to, co boi zrobić się ktoś inny. Zawsze byłam trochę zwariowana, nieraz dziwna (?). Kto nie jest? Nigdy nie byłam tą popularną, ulubioną ślicznotką tłumu. Zawsze byłam obok tego. Jestem chamska? Nie, tylko szczera, aż do bólu? Tak. Niezauważalna, prawdziwa. Ale tak pozytywnie walnięta, wulkan energii.


Co mi da bycie ambasadorką i dlaczego tego chce?
Kto by nie chciał? Przegapienie takiej okazji to głupota. Bycie ambasadorką to ogromne wyróżnienie i szansa na to by stać się zauważoną. Możliwość pociągnięcia za sobą tłumów i współtworzenie czegoś wyjątkowego. Rozwój poprzez współprace. A kto by nie chciał się rozwijać? Rozwój to ta rzecz, która nakręca cała spirale spełnienia swoich marzeń/celów. Co mi to da? Tak zwany "level up". Będę mogła pokazać, ze potrafię. Ja, zwykła (niezwykła, bo swoją wartość trzeba znać) dziewczyna.

Jak mi możecie pomóc?
Wejdźcie na DDOBinsta, mój profil "takawariatka" i dajcie strzałeczkę w górę dla tego posta. To będzie dla mnie bardzo dużo.

Trzymajcie za mnie kciuki i życzę powodzenia innym^^
Jeżeli jesteście ciekawi jak wziąć udział w konkursie zajrzyjcie tutaj.







Golden Rose Velvet matte 17
A tak obserwuje muchę, nienawiść wypisana na twarzy xD

2 komentarze:

  1. oo super szminka !!!!!!


    Pozdrawiam,
    www.xagathelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, serio polecam. Tania, trwała i pięknie wybiela zęby♥

      Usuń