sobota, 1 sierpnia 2015

Kołobrzeg- przybyłam, zobaczyłam, zwyciężyłam...




Polskie morze jest piękne, a nadmorskie miejscowości potrafią być ekscytujące. Nie rozumiem więc po co wyjeżdżać gdzieś indziej skoro w naszym kraju są miejsca, w które warto się wybrać.Ja niedawno wybrałam Kołobrzeg! Miasto okazało się być naprawdę ładne. I tak jak się spodziewałam tego, że przyjedziemy walniemy się plackiem na plaży i cały dzień nic nie będziemy robić. To zaskoczyłam się w bardzo pozytywny sposób, bo z całego dnia na plaży byliśmy może z dwie godziny. Resztę czasu zwiedzaliśmy i było bardzo fajnie. Zobaczyłam nową przystań, falochron, molo. Widziałam też budowę czegoś koło molo xD. Zjadłam pyszny obiad w jakiejś niedrogiej restauracji. Posiedziałam na plaży, kompałam się w morzu. Więc dzień zaliczam do udanych i serdecznie polecam Kołobrzeg jako cel wakacyjnej podróży.









 Jakiś Pan, bardzo mocno chciał się popisać przed wszystkimi i udało mu się






























Chyba trochę przesadziłam ze zdjęciami, no ale trudno.
Naprawdę piękne miasto i dobra zabawa^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz